لیبل صدفی اورجینال

لیبل صدفی روز ديگر با مدير ارشد اجرايي خویش ملاقات داشتم تا در ادامه گزینه آمادگي مشتري براي GDPR حرف کنم، که ناگهان مذاکره به سمت مشترياني که به طور کلي با کيفيت دیتا سروکار داشتند تغيير يافت. اين مسئله اکثر اوقات يک مسئله حس است، به خصوص بين فروش، بازاريابي و تيم اجرايي، که به حیث مي برسد هیچوقت تماماً “قرار نمي گيرد”. از يک طرف، شما براي محافظه کاري با دارایی بازاريابي فشار داريد که مي تواند منجر شود خريد دیتا هاي مناسب قيمت دستکم در ادامه کوتاه مدت تعیین خوبي به حیث برسد. از سوي ديگر، چنانچه اين مسير را طي کنيد، احتمالاً تبديل قيف را قرباني خواهيد کرد و با تام اين «موارد» باقي مي‌مانيد که بالاي قيف را مالامال مي‌کنند (و فضاي گراني را در ادامه مجوزهاي سيستم شما اشغال مي‌کنند).

 

مشکل “منبع اصلي” – انتساب غلط و عادات بهداشتي ضعيف دیتا است

بخشي از نقص‌ اين هست که بسياري از سازمان‌ها تيم‌هاي بازاريابي و فروش خویش را بر شالوده جايي که سرنخ «منبع» شده است، اندازه‌گيري مي‌کنند. تفکري که در ادامه پشت اين مسئله وجود دارااست اين هست که چنانچه سرنخ‌هاي بيرون آمده «خوب» به حیث مي‌رسند، شايد بتوانيم به سادگي بيشتر از آن بخريم. البته اين تفکر ممکن است شما را به دردسر مي اندازد. در ادامه اينجا دليل آن است:

 

با اعتنا به اينکه GDPR به زودي ارائه مي شود، بايد مبداء دیتا هاي خویش و مجوزي که براي به کارگیری از آن داريد را به راحتي ادراک کنيد، در ادامه غير اين شکل ممکن هست بسيار گران قيمت در ادامه معرض قرار بگيريد. البته حتي سوای اين محرک، به کارگیری از «منبع سرب» به‌عنوان راهنماي انتساب براي سرمايه‌گذاري آتي، به دلايل ساده، نیز رويکردي غيرقابل اعتماد و نیز مقياس‌ناپذير براي بهينه‌سازي تلاش است:

 

اگر مبداء اصلي يک فروشنده دیتا فرد ثالث باشد چه؟ واقعاً چطور مي‌دانيد که بازاريابي بايد از به عبارتی مکان بيشتر خريد نماید يا در ادامه عوض، چندین دلار در ادامه رویش فعاليت‌هايي نظیر رويدادها، ايميل، وبينارها، پست مستقيم و غيره سرمايه‌گذاري کند؟

اگر فروشنده شما به‌جاي ايجاد داده‌ها به روشي که به راحتي قابل ادراک است، مجدد مي‌فروشد، چطور مي‌دانيد که آن ها مي‌توانند کيفيت يکساني را بيش از يک توشه به شما ارائه دهند؟

آيا واقعاً جواز ادامه به کارگیری از آن دیتا ها در ادامه سيستم خویش را داريد يا آيا قرارداد شما در ادامه واقع خواستار حذف آن پس از يک رويداد يا عصر زماني معین شده است؟

وقتي حرف از خريد دیتا مي شود، هيچ ناظر صنعتي يا ناظر عيني وجود ندارد که صحت، مشروعيت يا حتي قانوني بودن را تأييد کند. در ادامه هم اکنون حاضر اين واقعاً يک وضعيت «اخطار دهنده» (خريدار مراقب باشيد) است، به همين دليل هست که شرکت‌هاي بيشتري عملکرد مي‌کنند تا قبل از جهش، درباره توافق‌هاي ثابت معنی (POC) گفتگو کنند. البته چنانچه اقداماتي که آن ها بر آن تکيه مي‌کنند غلط باشد، اين دستور صرفاً غلط راه‌حل‌هاي مناسب را طولاني مي‌کند و قابلیت موفقيت پايدار را به تعويق مي‌اندازد. چنانچه آن ها به سادگي يک فرآيند با کيفيت خوبتر را از قبل پياده سازي نمایند – فروشندگان خویش را به تیتر بخشي از اين ارزيابي ارزيابي نمایند – در ادامه عوض مي توانند فورا تاثير واقعي خویش را بهبود بخشند.

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.